امروزه برخلاف گذشته، تولید محتوای با کیفیت و با ارزش، کمک بسیار زیادی برای رسیدن به صفحات اول گوگل و کسب رتبه بالا از گوگل می کند. استفاده از محتوای کپی و بی کیفیت، با توجه به تغییر الگوریتم گوگل، ضرر زیادی به جایگاه و رتبه سایت شما میزند. استفاده از متخصصین با تجربه و شرکتهایی که سالها در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته اند و درج مطالب با ارزش در راستای بالا بردن سطح اطلاعات کاربر، رتبه و ارزش سایت شما را بالا میبرد. به همین خدمات تولید محتوا خوب و با کیفیت، از اهمیت زیادی برخوردار است.

سفارش تولید محتوا

تولید محتوا یعنی ترجمه و یا گرد آوری مطالب موجود در فضای وب متناسب با موضوع سایت به صورتی که این مطالب تکراری و یا کپی برداری نباشد. داشتن یک سایت، لزوما به معنی بازدید زیاد و استقبال از آن نیست. مهمترین چیزی که باعث افزایش بازدید سایت می شود، داشتن محتوای مناسب و سئو شده است. هرچقدر محتوای تولید شده با کیفیت تر و با ارزش تر باشد، در کیفیت سئوی سایت نیز اثر بیشتری دارد. اگر میخواهید برای سفارش تولید محتوا اقدام کنید،ابتدا منابع مناسب را شناسایی کنید و بر طبق آن، محتوای مورد نظر خود را سفارش دهید. 

شرکت های تولید محتوا در چه زمینه ای و چگونه تولید محتوا می کنند؟

بهترین شرکت تولید محتوا، شرکتی است که توانایی تولید انواع محتوا از قبیل محتوای صوتی یا پادکست، محتوای متنی، وبلاگ نویسی، پست های شبکه های اجتماعی و محتوای وب سایت را تولید و منتشر کند. این شرکت ها برای تولید یک محتوای مناسب، مطالب مفید و با ارزش را جمع آوری و با کیفیتی عالی به صورتی که برای کاربر روان و قابل فهم باشد تولید میکنند. هر چقدر متن محتوا فاقد غلط املایی و نگارشی باشد، رتبه بالاتری نسبت به سایر محتوا ها خواهد داشت.  

خدمات تولید محتوا

آیا برون سپاری تولید محتوا لازم است؟ 

تولید محتوای با کیفیت و استاندارد، کاری تخصصی و نیازمند مهارت و تجربه است و در توانایی هر کسی نمی باشد. شرکت هایی که نیروی متخصص در زمینه تولید محتوا ندارند، می توانند با روش برون سپاری، محتوای مورد نظر خود را تهیه کنند. برخی از صاحبین شرکت ها  فکر می کنند که نیروهای داخلی شرکت می توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند، در حالی که اینوار نیاز به مهارت و تجربه خاصی می باشد. داشتن  سایتی با طراحی عالی بدون در نظر گرفتن تولید محتوای مناسب برای آن، به زودی آمار بازدید کنندگان آن پایین آمده و رتبه سایت کاهش پیدا می کنند که ضرر و زیان زیادی به کسب و کارتان وارد خواهد کرد.

مزایای برون سپاری تولید محتوا چیست؟

وقتی کار تولید محتوای خود را به شرکت تولید محتوا، می‌سپارید می‌توانید اطمینان داشته باشید کارشناسان با دقت و به شکل کاملا اختصاصی برای مجموعه شما تولید محتوا می‌کنند.

برخی از مزایای استفاده از خدمات تولید محتوا عبارت اند از:

  •   کاهش خطر پنالتی شدن سایت
  •   افزایش رضایت کاربر از مطالعه مطالب سایت
  •   نگارش محتوا حرفه ای و به دور از اشتباهات نگارشی
  •   انتشار محتوای بروز و مفید
  •   رعایت دستور زبان فارسی

محتوای خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

محتوای خوب دارای مشخصات زیر است:

جذابیت محتوا

هر چقدر محتوای تولید شده دارای مطالب مفید و باارزش باشد و بتواند اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطبان قرار دهد، از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود. 

ساختار مناسب 

یک محتوای خوب ضمن ساده و روان بودن مطالب، باید ساختار بندی قابل درکی داشته باشد تا مخاطب بتواند از همه جهات در جریان مطالب قرار بگیرد.

تعامل با مخاطب

اگر مطالب نوشته شده در یک محتوا روان و در عین حال آموزنده باشد، مخاطب را به شوق آورده و علاوه بر مطالعه محتوا، در نظرسنجی و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با سایر مخاطبین تعامل و همکاری می کند. 

نویسنده متخصص

هر چقدر مهارت نویسنده در تولید یک محتوای ساده  بیشتر باشد، جذابیت آن نیز افزایش پیدا می کند. استفاده از شرکت های باسابقه و معتبر در تولید محتوا، جایگاه و اعتبار محتوا را افزایش می دهد. 

خدمات تولید محتوا با کیفیت در پاکدشت

گروه تولید محتوا فن و نقش ارائه کننده با کیفیت و تخصصی ترین خدمات تولید محتوا در پاکدشت است. این مجموعه با سالها تجربه در زمینه تولید محتوا و داشتن نمونه کارهای موفق در این زمینه، آماده ارائه خدمات به شما است. تولید محتوای سایت خود را به ما سپرده و افزایش ترافیک سایتتان را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت و همچنین دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

فهرست