همه صاحبان کسب و کارها تلاش می کنند تا راهی برای جذب مشتری بیشتر پیدا کنند. یکی از این اقدامات، طراحی سایت است که در صورتی می تواند به شما کمک کند که در صفحه اول گوگل دیده شود. در ادامه می‌خواهیم هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را به شما بگوییم.

چرا باید سایتمان در صفحه اول گوگل باشد؟

دیده شدن توسط کاربران بیشتر

اولین دلیل برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل، دیده شدن سایت توسط کاربران بیشتر است. فرض کنید شما فروشگاهی در یک خیابان خلوت تاسیس کرده اید؛ آیا فروش شما بیشتر خواهد بود یا فروشگاهی در مرکز شهر و خیابانی پر رفت و آمد ؟ قطعا درآمد فروشگاه دیگر بیشتر است. یک وب سایت هم زمانی به درآمد و دیده شدن بیشتر میرسد که در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

افزایش ترافیک سایت

از دیگر دلایل اهمیت آمدن به صفحه اول گوگل می توان به افزایش ترافیک سایت اشاره کرد. برای اینکه بتوانید بازدید سایتتان را افزایش بدهید، باید روی سئو آن اصولی کار کنید. 

افزایش اعتماد کاربران

اقدام دیگر در راستای دیده شدن سایت در صفحه اول گوگل، افزایش اعتماد کاربران است. شما میتوانید از طریق برندسازی و ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی، اعتماد کاربران را به سایت خود جلب کنید. به این ترتیب میزان بازدید و سرچ برند شما بیشتر شده و در صفحه اول گوگل دیده خواهید شد.

بازگشت سرمایه به شما

قطعا برای هر کسب و کاری باید میزانی سرمایه در نظر بگیرید. این سرمایه باید پس از مدتی برایتان جبران شود. با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، ترافیک سایت افزایش یافته و میزان فروشتان نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه سرمایه شما با سرعت بیشتری برایتان جبران خواهد شد.

آمدن به صفحه اول گوگل

ارتقا و پیشرفت کسب و کارتان

زمانی که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، تعداد افراد بیشتری شما را خواهند دید. در نتیجه کسب و کارتان با سرعت بیشتری پیشرفت خواهد کرد. 

پیشی گرفتن از رقبای خود

زمانی میتوانید نسبت به رقبای حوزه خودتان عملکرد بهتری داشته باشید که در مدت زمان کوتاه در صفحه اول گوگل دیده شوید. ممکن است سالها طول بکشد تا یک سایت در نتایج دیده شود اما بهترین حالت این است که پس از سه ماه سایت شما در صفحه اول گوگل دیده شود. در اینصورت است که میتوانید نسبت به رقبای خود پیشی بگیرید.

هزینه رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

به طور کلی هزینه آمدن به صفحه اول گوگل یک سوال بی پایه و اساس است. هیچ سئوکاری نمیتواند این تضمین را به شما بدهد که حتما در صفحه اول گوگل دیده خواهید شد. هدف از طراحی‌ سایت دیده شدن آن در صفحه اول گوگل است. برای این کار لازم است تمامی اصول اولیه سئو به درستی روی سایت اجرا شود. بنابراین هزینه آمدن به صفحه اول گوگل در واقع همان هزینه سئو و بهینه سازی سایت است. 

نحوه برآورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چگونه است؟

هزینه سئو یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله وضعیت سایت، وضعیت رقبا، کلمات کلیدی هدف و … 

فرد سئو کار با در نظر گرفتن تمامی این موارد اقدامات لازم را مشخص نموده و هزینه را بیان می کند.

عوامل زیر می تواند در تعیین هزینه آمدن به صفحه اول گوگل موثر باشد:

  • مدت زمانی که نیاز است تا یک سایت از جنبه های مختلف بررسی شود
  • مدت زمانی که سئو کار نیاز دارد تا خطاهای سایت شما را شناسایی کند‌
  • مدت زمان لازم برای تهیه لیستی از کلمات کلیدی هدف شما
  • مدت زمان لازم برای تولید محتوا سایت

شما می توانید برای این کار از تیم سئو و بهینه سازی فن و نقش کمک بگیرید. این مجموعه به کمک تیم تولید محتوای خود تلاش می کند تا سایت شما در کلمات کلیدی هدف رتبه مناسبی را دریافت نماید.

 فن و نقش چطور به شما کمک می کند؟

این مجموعه توانایی طراحی انواع وب سایت ها از جمله سایت های شرکتی، صنعتی، خدماتی و فروشگاهی را دارد. شما می توانید از همان ابتدا کسب و کار آنلاین خود را به ما بسپارید. تیم سئو فن و نقش با بررسی نیاز شما و کسب و کارتان بهترین استراتژی را تعیین و طبق آن عمل می کند.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

فهرست