امروزه، برای داشتن موفقیت در کسب و کار آنلاین، بسیاری از امور به وب سایت شما وابسته هستند. بدست آوردن این هدف بدون رعایت نکات مهم در طراحی و پیاده‌سازی وب سایت، ممکن نیست. در ادامه، به برخی از نکات مهم در طراحی سایت اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در طراحی سایت

  1. نکات مهم در طراحی سایتاستفاده مناسب از تصاویر، رنگ‌ها، فونت‌ها و لینک‌دهی

– استفاده از تصاویر در پس زمینه سایت می‌تواند اثر بسیاری بر روی مخاطبان داشته باشد، اما باید با دقت انتخاب شوند و همراه با رنگ‌بندی مناسبی قرار بگیرند. همچنین، رنگ‌بندی و انتخاب فونت نیز بسیار مهم است. استفاده از رنگ‌های تیره برای سایت‌های فروشگاهی توصیه نمی‌شود و استفاده از رنگ‌های بسیار روشن نیز سبب بی‌روح شدن ظاهر سایت می‌شود. انتخاب صحیح تم رنگی و نوع فونت، تأثیر بزرگی در جذب مخاطبان دارد.

– در کنار صفحه اصلی، سایر صفحات نیز باید طراحی مناسبی داشته باشند. اهمیت لینک به صفحه اصلی در تمام صفحات جانبی را به خاطر داشته باشید. طراحی سایت باید به گونه‌ای باشد که کاربر حس نکند در نیمه راه یا در یک بن بست قرار گرفته است و تنها راه خروج بستن سایت است. استفاده از لینک های مناسب می‌تواند به حفظ بازدیدکننده کمک کند. با در نظر گرفتن روش‌های مختلف، کاربران را به وب سایت خود وارد کرده‌اید، بنابراین نباید آنها را در نیمه راه رها کنید. برای حفظ کاربر، مطالب مفید در زمینه کاری خود به او ارائه دهید. پیشنهاد ما این است که صفحه اصلی خود را با تصاویر و محتوای زیاد شلوغ نکنید. سعی کنید یک دید کلی از سایت خود به کاربر بدهید و سپس او را به صفحات دیگر راهنمایی کنید. با شناخت مخاطبان سایت خود، می‌توانید به راحتی محتوا و مطالب مورد نیاز آنها را ارائه و به سوالات آنها پاسخ دهید.

  1. سرعت بالای وب‌سایت (Page Speed)

بهترین شرکت های تولید محتواجای خود را در نقش کاربرانی که از سایت شما استفاده می‌کنند، قرار دهید. این افراد بیشتر به عنوان کلیک‌کننده‌ها شناخته می‌شوند و صبوری را به خوبی درک نمی‌کنند. برای آن‌ها، تنها یک چیز مهم است: دسترسی سریع به مطلب مورد نظر در کمترین زمان ممکن. بنابراین، زمانی که کاربر مجبور می‌شود برای بارگذاری سایت شما زیاد منتظر بماند، بسیار احتمال دارد صفحه را ببندد و به سایت دیگری مراجعه کند. این موضوع همچنین تأثیر مستقیمی بر رتبه سایت شما در موتور جستجوی گوگل خواهد داشت.

  1. نکات بهینه‌سازی موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوبرای حضور در نتایج جستجوی موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان، وب سایت شما باید بهینه شود. بهبود عملکرد سایت در بازاریابی آنلاین با استفاده از بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) کمک می‌کند. روشی کم هزینه و موثر برای جلب مخاطبان به وب سایت شما، استفاده از کلیک ارگانیک است. کلیک ارگانیک به معنی بازدیدکنندگانی است که با کلیک برروی لینک وب سایت شما در موتورهای جستجو، وارد وب سایت می‌شوند.

یکی از عوامل مهم برای قرار گرفتن وب سایت در صدر نتایج جستجوی موتورهای جستجو، رعایت استانداردهای کدنویسی است. موتورهای جستجو به طور خودکار در اینترنت به دنبال وب سایت‌ها می‌گردند و اطلاعات آنها را در بانک اطلاعاتی خود قرار می‌دهند. اگر در هنگام ایندکس کردن صفحات وب سایت، از کدهای نوشته شده در سایت سردرگم شوند، از آنها عبور می‌کنند یا اعتبار سایت را کاهش می‌دهند

ممکن است شما به دانستن این نکته علاقه‌مند باشید که موتورهای جستجو اهمیت چندانی به زیبایی سایت، تصاویر متحرک یا ظاهر فوق‌العاده آن نمی‌دهند. آنها به طور خودکار تنها محتواهای متنی سایت را می‌خوانند. البته این بدان معنی نیست که سایت شما نمی‌تواند زیبا و جذاب باشد، اما باید استانداردهای اصلی طراحی وب سایت را رعایت کنید.

  1. سازگاری با اندازه‌های مختلف صفحه (ریسپانسیو بودن)

طراح سایت حرفه ای در پاکدشتریسپانسیو بودن به معنای تطبیق سایت شما با اندازه‌های مختلف صفحه (شامل کامپیوتر، تبلت و گوشی همراه) است. این ویژگی باعث می‌شود هر کسی با هر دستگاهی بتواند به راحتی از سایت شما استفاده کند.

در سال 2015، گوگل اعلام کرد که بیش از 50% جستجوهای انجام شده در گوگل از طریق دستگاه‌های موبایل بودند. برای سایت شما نیز همین وضعیت صادق است. به عبارت دیگر، اکثر کاربران شما از گوشی موبایل به سایت شما مراجعه می‌کنند. بنابراین، بسیار مهم است که سایت شما برای دستگاه‌های موبایل آماده شده باشد. همچنین باید توجه داشت که وقتی کاربران از طریق گوشی‌های همراه در گوگل جستجو می‌کنند، سایت‌هایی که ریسپانسیو هستند، رتبه‌بندی بهتری خواهند داشت؛ زیرا استفاده از آنها برای کاربران گوشی راحت‌تر است. بنابراین، ریسپانسیو بودن تأثیر مستقیمی بر ترافیک سایت شما از گوگل خواهد داشت.

  1. امکان وبلاگ نویسی در سایت

محتوا جزئی جدایی‌ناپذیر از جهان اینترنت است. وقتی شما مطالب آموزشی و اطلاعاتی در زمینه کسب و کارتان در سایت خود قرار می‌دهید، کاربران به راحتی به شما اعتماد می‌کنند. برای انتشار مقالات در سایت، لازم است وب سایت شما از ویژگی وبلاگ نویسی پشتیبانی کند. بنابراین، اگر قصد دارید در دنیای آنلاین حضور جدی داشته باشید و به معرفی خود محدود نباشید، حتماً اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای بخش وبلاگ است.

  1. انتخاب دامنه و هاست

طراح سایت حرفه ای در پاکدشتنام دامنه در واقع صدای برند شماست و اصلاح خطاها در آن غیرممکن است. در انتخاب نام دامنه باید بسیار دقت کنید، زیرا اهمیتی برای موتورهای جستجو و هویت برند شما دارد. کسب و کارهایی که همیشه آنلاین هستند و صفحات آنها سریع بارگذاری می‌شوند، مشتریان بیشتری جذب می‌کنند. بنابراین، در انتخاب هاست نیز باید دقت کنید.

زمان انتخاب هاست، ماهیت وب سایت و کسب و کارتان را در نظر داشته باشید. آیا وب سایت شما شامل محتوای غنی با تعداد زیادی تصویر و ویدئو خواهد بود؟ آیا به پشتیبانی فنی داخلی نیاز دارید یا به یک پشتیبان پاسخگو از ارائه دهنده هاست نیاز دارید؟ میزان ترافیک سایت خود را بررسی کنید و ببینید آیا شرکت میزبانی قادر به پشتیبانی از آن است یا خیر. امنیت نیز از جمله موارد بسیار مهم در انتخاب هاست است که باید به آن توجه کنید.

  1. استفاده از لوگو و برندسازی

برندسازی برای همه کسب و کارها، بزرگ یا کوچک، بسیار مهم است. طراحی و قرار دادن لوگوی برند شما به نظر کلی بیننده کمک می‌کند. لوگوهای حرفه‌ای با موفقیت توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند و تصویر واضحی از شناسایی برند منحصر به فرد خود ارائه می‌دهند. مکانی را در سایت خود برای نمایش لوگو انتخاب کنید که به راحتی قابل مشاهده باشد، مانند گوشه بالا سمت چپ، زیرا این نقطه است که چشم به طور طبیعی بازدیدکننده بازدید را آغاز می‌کند.

  1. ناوبری

یک سایت نباید دشوار و گیج کننده برای پیمایش باشد، زیرا کاربران از سایتی که نتوانند در آن هرچه را می‌خواهند پیدا کنند، منصرف می‌شوند. به گونه‌ای که شما همچنین به عنوان یک بازدیدکننده جدید، تمامی جزئیات را بررسی کنید. همچنین ناوبری صحیح سایت شما به موتورهای جستجو در فرایند شناسایی کردن و فهرست‌بندی بهتر کمک می‌کند و باعث افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

سفارش طراحی سایت از گروه طراحی سايت فن و نقش پاکدشت(فن وهنر)

طراحی سایت ارزان در ورامینآیا به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت کسب و کارتان در پاکدشت؛ورامین،شریف آباد،قرچک،خاتون آباد،فرون آباد هستید؟

گروه طراحی سایت فن و نقش پاکدشت با سابقه‌ای بیش از یک دهه در ارائه خدمات حرفه‌ای طراحی سایت، بهترین انتخاب برای شما در مناطق پاکدشت، ورامین، شریف آباد، خاتون آباد و قرچک است.

لازم به ذکر است مرکز طراحی سایت فن و نقش(فن و هنر) جهت  طراحی سایت خدمات خود را به سراسر کشور ارایه مینماید ولی به دلیل واقع شده دفترمرکز طراحی سایت فن و نقش  در استان تهران و شهرستان پاکدشت، این مرکز طراحی سایت پاکدشت، میتواند خدمات خود را به صورت حضوری به همشهریان عزیز در مناطق پاکدش،ورامین،قرچک،پیشوا،شهرک های صنعتی نزدیک به شریف آباد،پاکدشت،خاتون آباد،فرون آباد ارایه نماید.

ما با استفاده از تکنولوژی‌های روز و روش‌های طراحی مدرن، ایده‌های شما را به واقعیت می‌پیوندیم. اعتماد مشتریان و رضایت آنها در کنار ارائه راهکارهای شخصی‌سازی شده، از اولویت‌های ما است. اگر به دنبال یک وبسایت منحصربه‌فرد و جذاب هستید، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است تا یک وبسایت با کیفیت بالا و بهینه‌شده برای موتورهای جستجو برای شما ایجاد کند. با گروه طراحی سایت فن و نقش، شناسایی برند خود را تقویت کنید و در بازار رقابتی یک قدم جلوتر از رقبا باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره، با ما تماس بگیرید.

99 808 29 0919 فتح الهی

فهرست